توضیحات آرش افشین درباره جدایی از ملوان

توضیحات آرش افشین درباره جدایی از ملوان

نه با کسی نه با باشگاهی صحبت نکردم

توضیحات آرش افشین درباره جدایی از ملوان

آرش افشین که به تازگی قرار دادش را با ملوان فسخ کرده است با مسائل زیادی در این رابطه مواجه شده.

توضیحات آرش افشین درباره جدایی از ملوان

افشین که به دلیل عملکرد خوبش در بازی هایی که به میدان رفته محبوب انزلی چی ها شده حرفهای جالبی دارد :

من نمی توانم بازی کنم

 

چند روزی است دارند علیه من جو درست و اذیتم می کنند. رسانه ها و خبرنگاران محترم از اینکه هر روز من را با مطالبشان به این باشگاه و آن باشگاه می برند دست بر دارند، من مدتی نمی توانم به دلیل مصدومیت بازی کنم چه برسد به اینکه جایی بروم.

 

از ملوان جدا شدم تا دستشان باز شود ولی سرباز نیرو دریایی هستم و کنار تیم قرار دارم.من به خاطر آسیب دیدگی از باشگاه ملوان جدا شدم تا دست آن ها باز باشد و بتوانند بازیکن بخرند و از این طریق خواستم کمکی کرده باشم چون ملوان را دوست دارم و وقتی دیدم نمی توانم بازی کنم جدا شدم تا حداقل آن ها بتوانند یک بازیکن بیشتر جذب کنند.

در این مدت در انزلی بودم

 

درست است که من از باشگاه جدا شدم ولی در کنار تیمم هستم و با وجود اینکه ملوان به کیش رفت من در انزلی ماندم و صبح و بعد از ظخر به فیزیوتراپی رفتم و‌تمام عکس هایش موجود است که  من پیگیر کار های درمانی ام بودم.

بلایی که سر بختیار آوردید سر من نیاورید

 

 من سرباز نیرو دریایی هستم ولی عده ای قصد دارند برای من حاشیه درست کنند و بلایی که سر بختیار رحمانی آوردند را سر من هم بیاورند از عزیزان خواهش می کنم حاشیه درست نکندد من نه با کسی و نه با باشگاهی حرف نزدم و دنبال مداوای پایم بودم و هر روز به فیزیوتراپی می روم.

من و ماهینی کم نگذاشتیم

 

از اینکه از ملوان جدا شدم ناراحتم دوست داشتم کمک کنم معلوم است که هر بازیکنی دوست دارد بازی کند که هم به کار تیمش بیاید و هم اینکه خودش را مطرح کند اما متاسفانه باید یک مدت دور باشم تا خوب شوم و دوباره برگردم. زمان هایی که برای ملوان به میدان رفتم  بهترین بازی هایم را انجام دادم و سعی کردم تمام وجودم را بگذارم هم من و هم حسین ماهینی  بدون هیچ چشم داشتی بازی کردیم.


وبسایت فرهنگی - هنری کانون ولیعصر (عج) مسجدامام جواد (ع)

:: موضوعات مرتبط: ورزشی , فوتبال , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 1 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: